Home Nieuws Wat we doen Help ons helpen Magazine Nomineren Info Sponsorkliks
 Trotse winnaar van de Onbeperkt070-prijs 2017
Op korte termijn
Start Schaatsseizoen Uiteraard zijn we op 1 oktober in Sporttainment Center De Uithof om het begin van het schaatsseizoen te vieren. We staan daar met een stand, delen magazines uit en geven voorlichting. G-Korfbal Op aandringen van onze stichting en ook anderen, wordt tijdens de Haagse Korfbaldagen 2017 ook een G-korfbaltoernooi gehouden. Wij zijn hoofdsponsor van dit toernooi en stellen ook de prijzen voor de finalisten beschikbaar. Gehandicaptensportmarkt We mogen gewoonwe niet ontbreken, als op 4 november rondom de opening van het Sport- en beweegloket in de Sportcampus Zuiderpark een gehandicaptensportmarkt wordt gehouden. Dus zijn we er gewoon bij! We hebben een stand, delen magazines uit en geven voorlichting.
Schaatshulpmiddel Op 7 september was in de Haagse Hogeschool (HHS) de aftrap voor een bijzonder project. In samenwerking met de TU Delft en de HHS wordt in onze opdracht een schaatshulpmiddel ontwikkeld voor (ernstig) gehandicapte kinderen. Na de ontwikkeling, die ongeveer een jaar in beslag zal nemen, worden verdeeld over de twee jaar hierna, twintig van die hulpmiddelen aan Sporttainmentcentrum De Uithof schenken. De Uithof heeft al voor drie jaar een uur ijs in de week toegezegd, plus begeleiding.
Lustrum Running Blind Den Haag Zaterdag 2 september vierde Running Blind Den Haag, de hardloopvereniging voor mensen met een visuele beperking, hun eerste lustrum. In die vijf jaar is de vereniging uitgegroeid tot een solide en niet meer weg te denken groep enthousiaste sporters. Om in een behoefte te voorzien, starten ze binnenkort ook met nordic walking voor hun doelgroep. Omdat het winterseizoen eraan komt en er behoefte voor was, schonken de Stichting Haagse Sportstimulering voor Gehandicapten, samen met cmINK, bodywarmers en hoodies aan de jubilerende leden.
Onze funding partners zijn: