Home Nieuws Wat we doen Help ons helpen Magazine Nomineren Info Sponsorkliks

Nomineren

U kunt als familielid, vriend, clubgenoot of bestuurder iemand nomineren voor de Haagse Sportprijs voor Gehandicapten. Dat doet u, door een mailtje te zenden aan bestuur@stichtinghsg.nl. Zet daar in ieder geval het volgende in: * Naam van de sporter * Om welke sport het gaat * Met welke prestatie u vindt, dat deze sporter genomineerd moet worden * Wanneer deze prestatie heeft plaatsgevonden * Eventuele verdere motivatie om deze sporter te nomineren * Uw relatie tot de sporter * Het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent Tot en met 7 januari in het nieuwe jaar, kunt u personen nomineren voor prestaties die zijn geleverd in het jaar daaraan voorafgaand. Dit is geen verkiezing waarbij gestemd kan worden. Eénmaal nomineren per sporter volstaat.
 Trotse winnaar van de Onbeperkt070-prijs 2017
Onze funding partners zijn:
Let op:  De einddatum voor  nomineren is gewijzigd Nomineren