Home Nieuws Wat we doen Help ons helpen Magazine Nomineren Info
Spelersreglement 1. Het The Hague Disability Darts Invitational volgt de regels en reglementen van de WDDA en de NDB. Als voornoemde regels en reglementen, in een bepaalde situatie geen uitkomst bieden, dan beslist de toernooidirecteur van het The Hague Disability Darts Invitational. 2. Voor het The Hague Disability Darts Invitational kunnen zich zestien spelers plaatsen. De eerste acht die een uitnodiging ontvangen, zijn de spelers die tijdens het paradartstoernooi  van de Bauhaus Dutch Open Darts 2019, bij de laatste acht spelers in het toernooi zaten, de kwartfinalisten. Dit zijn de geplaatste spelers. De overige plekken worden via wild cards gevuld. 3. Als een speler van deze groep kwartfinalisten van het Bauhaus Dutch Open Darts niet wil of kan deelnemen aan het The Hague Disability Darts Invitational, wordt ook deze plek automatisch een wild card. De toernooidirecteur wijst deze toe. Dit wordt voor elke speler uit deze groep, die niet kan of wil deelnemen gedaan. 4. Er worden twee toernooien met elk acht spelers afgewerkt. Eentje met zittende spelers en eentje met staande spelers. 5. Het gewonnen prijzengeld wordt uitsluitend per bank overgemaakt en is als volgt verdeeld: Winnaars € 1000,00 (2x), Runners-Up € 500,00 (2x), derde plaats € 250,00 (4x), vijfde plaats € 150,00 (8x) Een speler kan het recht op prijzengeld verliezen, als hij of zij de openingsparade op zaterdagochtend en/of sluitingsceremonie op zaterdagavond niet bijwoont. 6. De spelers worden geacht zich op vrijdagavond 24 februari in het spelershotel, het Ibis Scheveningen aan de Gevers Deynootweg 63, 2586 BJ Den Haag, te melden. Op diezelfde avond is om 19.30 uur de spelers meeting, waarin nog wat laatste zaken kunnen worden besproken en de envelop met benodigdheden wordt overhandigd. 7. In deze envelop zitten ondermeer consumptiebonnen en de toegangspolsbandjes. 8. Er is voor elke speler, van vrijdag tot en met zondag, een tweepersoonskamer gereserveerd. Voor elke speler hebben wij één gast gepland, die volledig meedraait in ons catering plan, maar gebruik dient te maken van dezelfde kamer als de speler. Hieraan zijn voor de spelers geen extra kosten verbonden, net zomin als aan het ontbijt en het diner, dat op zaterdagavond tussen 18.00 uur en 19.00 uur wordt geserveerd in het nabij het theater gelegen Argentijnse toprestaurant Santos. We zullen daar als groep dineren. 9. Op zaterdag  zal na het ontbijt gewandeld/gereden worden naar de Lourdeskerk (350 meters), waar het toernooi om 10.30 uur zal aanvangen. Na afloop van het toernooi gaan we terug naar het hotel, waar de after party plaatsvindt. 10. Het speelschema, compleet met format, zal daags voor het toernooi worden bekend gemaakt. 11. In elke situatie waarin het spelersreglement niet voorziet, beslist de toernooidirecteur of - bij diens afwezig- heid - de wedstrijdleider.